حمیدرضا محمودی قوژدی در گفت‌وگو با خبرنگار  صبح توس اظهار کرد: برای نخستین بار در شهرستان گردهمایی بزرگ سالانه روز آبگرم خلیل‌آباد برگزار شد.

 

وی بابیان اینکه برند سازی گردشگری در دستور کار میراث فرهنگی شهرستان قرارگرفته است، خاطرنشان کرد: برند سازی گردشگری به‌عنوان یک هویت برای هر شهری محسوب می‌شود و خلیل‌آباد نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود.

 

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خلیل‌آباد بابیان اینکه برند سازی گردشگری می‌تواند در توسعه اقتصادی شهرستان مؤثر باشد، تصریح کرد: با توجه به پتانسیل‌های گردشگری موجود در شهرستان خلیل‌آباد، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برند سازی مهم‌ترین جاذبه گردشگری شهرستان یعنی «آبگرم خلیل‌آباد» که موسوم به «گرمو» است، صورت گرفت.

 

وی بابیان اینکه همه‌ساله جمعه آخر اردیبهشت‌ماه «گردهمایی بزرگ سالانه روز آبگرم خلیل‌آباد» با حضور گروه‌های طبیعت گرد و کوهنورد برگزار می‌شود، بیان کرد: در سال جاری با توجه به تقارن روز آبگرم با انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه، این مراسم یک هفته زودتر برگزار شد.

 

محمودی همچنین ادامه داد: باهمت و تلاش فعالان حوزه طبیعت‌گردی و هیئت کوهنوردی شهرستان و با همکاری اداره ورزش و جوانان، آموزش‌وپرورش و هلال‌احمر این گردهمایی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه برگزار شد.

 

وی از ثبت‌نام بیش از 250 نفر از گردشگران، طبیعت گردان و عکاسان خبری سراسر استان در این برنامه خبر داد و ابراز کرد: شرکت‌کنندگان از شهرستان‌های تربت‌جام، خواف، چناران، قوچان، فریمان، بردسکن، کاشمر، مشهد و خلیل‌آباد در این مراسم حضور داشتند.

 

این مقام مسئول در ادامه به برنامه‌های اجراشده در این مراسم اشاره کرد و گفت: اجرای موسیقی محلی، چوب بازی، پخش نماهنگ آبگرم خلیل‌آباد، پذیرایی با غذای محلی، کوهنوردی و طبیعت‌گردی و استفاده از جاذبه طبیعی آبگرم نیز ازجمله برنامه‌های این مراسم بود.

 

وی در پایان با اشاره به حضور هزارنفری در گردهمایی سالانه آبگرم خلیل‌آباد، خاطرنشان کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی که انجام‌شده بود در گردهمایی بزرگ سالانه روز آبگرم بیش از 700 نفر از گروه‌های مختلف و مستقل طبیعت‌گردی در مسیر آبگرم حضور داشتند و درمجموع با نفرات ثبت‌نام‌شده حدود 1000 نفر در این گردهمایی بزرگ شرکت کردند.

انتهای پیام/